tirsdag den 20. december 2011

PHOEBE&LAURA

De to søde piger bor begge på frederiksberg og er 15 år gamle. De er ved at afslutte 9.kl, på skolen ved Bülowsvej. Den ene hedder Laura(På første billede-højre) og den anden Phoebe(På første billede-venstre).. De har idag været endnu engang inde i Décor. Og jeg kan sige at de elsker butikken lige så højt som jeg gør.. Jeg lavede et lille interview med de to dejlige piger, og det får i så her. Jeg har også fået taget en masse billeder hvor de prøver forskelligt tøj, som i kan se i næste indlæg.. Enjoy.

Kan i beskrive hvordan det er i Décor? Sæt ord på..
Phoebe: Det er intimt og hyggeligt. Så snart man træder ind ad døren føler man sig hjemme og meget godt tilpas. Man kan mærke at tøjet har meget historie og så elsker jeg musikken.

Laura: Hvis jeg skulle sætte 3 ord på Décor, skulle det være: Stemningsfyldt, hjemligt og fascinerende.

Hvad er det bedste du har fra Décor?
Phoebe: En lækker sort cocktail kjole fra 60'erne.
Laura: Knapper, farvede bånd, fine blonder og palietter!

Hvis i skulle vælge én ting fra Décor, her for tiden. Hvad skulle det så være?
Phoebe: Den flotte Alberta Ferreti kjole!
Laura: En af de lækre skindtasker..

Hvad er det bedste ved Décor?
Phoebe: At man virkelig kan mærke at Lone brænder for butikken og kunderne!
Laura: Helt enig, man kan virkelig se, at det er hendes passion. Og så selvfølgelig tøjet!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar